Customer Relationship Management
Οι πελάτες σας είναι σημαντικοί για την επιχείρησή σας. Στην πραγματικότητα, ανεξάρτητα από την επιχείρησή σας, το που εστιάζει, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει, οι πελάτες σας είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο του οργανισμού σας.
Οι πελάτες δίνουν στην εταιρεία σας μια αίσθηση σκοπού και κατεύθυνσης. Δίνουν ανεκτίμητη ανατροφοδότηση και λειτουργούν σαν εφαλτήριο για νέα σχέδια και ιδέες. Και μην ξεχνάτε και τα έσοδα που φέρνουν. Αν τα σκεφτείτε όλα, η ικανοποίηση του πελάτη θα πρέπει να είναι ο νούμερο ένα στόχος κάθε επιχείρησης. Αυτό σημαίνει κάτι παραπάνω από το να εκτιμάτε τους πελάτες σας. Σημαίνει ότι πρέπει και να τους καταλαβαίνετε.
Το Microsoft Dynamics CRM είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM). Το Microsoft Dynamics CRM δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει και να διατηρήσει η επιχείρηση σαφή εικόνα των δεδομένων των πελατών της από την πρώτη επαφή έως τις πωλήσεις και τις υπηρεσίες υποστήριξης μετά την πώληση. Το Microsoft Dynamics CRM προσφέρει εργαλεία για να διαχειριστεί η επιχείρηση πιο αποδοτικά τις διαδικασίες πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας και μέσω της ενοποίησης με το Microsoft Office Outlook αποτελεί μια γρήγορη, ευέλικτη και οικονομική λύση.
To Microsoft Dynamics 365 CRM είναι διαθέσιμο στο Cloud και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε άμεσα, επιλέγοντας όποιο μέρος της εφαρμογής χρειάζεστε άμεσα και να προσθέσετε τα επόμενα όποια στιγμή επιθυμείτε.
Χαρακτηριστικά
Το CRM είναι ένα σύστημα που στοχεύει στην βελτίωση της σχέσης με τους υπάρχοντες πελάτες, την ανεύρεση υποψήφιων πελατών και την επιστροφή παλαιών πελατών. Το σύστημα αυτό μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή μαζί με λογισμικό που βοηθάει στη συλλογή, την οργάνωση και την διαχείριση των πληροφοριών των πελατών. Η εφαρμογή μιας στρατηγικής CRM δίνει πλεονεκτήματα τόσο σε μικρές όσο και σε μεγάλες επιχειρήσεις.
Το Microsoft Dynamics CRM βοηθά στο να επιτευχθεί σταθερή και μετρήσιμη βελτίωση των καθημερινών επιχειρησιακών διαδικασιών:
Εξυπηρέτηση Πελατών
Κερδίστε πελάτες για μια ζωή. Προσφέρετε παγκοσμίου κλάσης εξυπηρέτηση πελατών που θα οδηγήσει σε μακρόχρονες σχέσεις. Η δυναμική της Εξυπηρέτησης Πελατών ενοποιεί τον τρόπο που ο κόσμος αντιλαμβάνεται την εταιρεία σας – across self-service, peer-to-peer service και assisted service. Δημιουργήστε συνέπεια και πίστη – Κάντε την δουλειά των αντιπροσώπων σας ευκολότερη – Πάρτε έναν προσαρμόσιμο μηχανισμό
Πωλήσεις
Μετατρέψτε τις σχέσεις σας σε έσοδα. Πουλήστε περισσότερα, ταχύτερα. Το Microsoft Dynamics CRM φέρνει την ψηφιακή νοημοσύνη σε κάθε συμφωνία, ώστε να μπορείτε να προβλέπετε τις ανάγκες των πελατών σας – και να τις καλύπτετε με προσωπική προσοχή η οποία χτίζει τις σχέσεις και τα έσοδα. Αυξήστε τα κέρδη σας – Πουλήστε περισσότερα μένοντας επικεντρωμένοι – Δουλέψτε πιο έξυπνα για να κερδίσετε πιο γρήγορα.
Project Service Automation
Κερδίστε από τα έργα σας. Τρέξτε τις εργασίες που αφορούν έργα πιο παραγωγικά και κερδοφόρα με την χρήση του Dynamics for Project Service Automation. Σας βοηθά να διαχειριστείτε με επιτυχία τα έργα σας, αλλά και την ικανοποίηση των πελατών σας. Δημιουργήστε επικερδείς σχέσεις – Ενεργοποιήστε παραγωγικούς εργαζομένους – Καινοτομήστε για να αναπτυχθείτε.
Field Service
Κυριαρχήστε στις κλήσεις για service. Μετατρέψτε τις κλήσεις για service σε ένα στρατηγικό πλεονέκτημα με το Dynamics for Field Service. Σας παρέχει όλα όσα η ομάδα σας χρειάζεται – από βελτιστοποιημένη προγραμματισμό, μέχρι την προληπτική συντήρηση. Πάρτε καλά τιμολογημένο προγραμματισμός – Εξοπλίστε το μετακινούμενο προσωπικό σας – Κερδίστε από προβλέψιμες υπηρεσίες.
Marketing
Κάντε μάρκετινγκ πιο έξυπνα. Προσελκύστε, δέστε και διατηρήστε τους πελάτες με το Microsoft Dynamics for Marketing by Adobe Marketing Cloud. Κάντε κάθε αλληλεπίδραση μάρκετινγκ ευφυή για να προσδώσει πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο και εμπειρίες. Γνωρίστε τον πελάτη σας – Κάντε το πιο προσωπικά – Τρέξτε εκστρατείες για να γεφυρώσετε το χάσμα.
Πλεονεκτήματα
Τα πλεονεκτήματα του να χρησιμοποιείς CRM:Καλύτερες πελατειακές σχέσεις.
Βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες.
Αύξηση εσόδων από πελάτες.
Μεγιστοποίηση του up-selling και cross-selling.
Βελτίωση της εσωτερικής επικοινωνίας.
Βελτιστοποίηση μάρκετινγκ.
Βελτίωση της αποδοτικότητας στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Μεγαλύτερη ικανοποίηση του προσωπικού.
Αυξημένα έσοδα και κερδοφορία.
Εξοικονόμηση κόστους.
Λιγότερη φθορά του πελάτη από την σχέση.
Κάθετες Λύσεις
Η Step One προσφέρει μια πληθώρα από κάθετες λύσεις για ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων:

Saperion ECM Suite for SAP & Accounts Payable flows
View More →
View more